.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ رئیس گروه واگنر تایید شد
کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرد که هویت همه قربانیان سانحه هوایی اخیر از جمله رئیس گروه واگنر شناسایی و تایید شد.
مرگ رئیس گروه واگنر تایید شد

شمال نیوز : کمیته تحقیقات روسیه گفته است که تمامی ۱۰ سرنشین جت Embraer Legacy ۶۰۰ حامل یوگنی پریگوژین و معاون فرمانده واگنر از جمله شخص پریگوژین شناسایی شده اند.

 

به گزارش اسپوتنیک، کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرد که توانسته ۱۰ کشته در سانحه "هواپیمای پریگوژین" را شناسایی کند که با سابقه مسافری این پرواز مطابقت دارد.

 

کمیته تحقیقات فدرال روسیه در بیانیه‌ای در کانال تلگرامی اعلام کرد: در چارچوب تحقیقات در مورد سقوط هواپیما در استان تور معاینات ژنتیکی تکمیل شد و بر اساس نتایج آن، هویت هر ده کشته مشخص شد که مطابق با لیست ذکر شده در رجیستری مسافران پرواز است.

 

یک جت تجاری حامل پریگوژین، رئیس گروه واگنر، شش مسافر دیگر و سه خدمه عصر چهارشنبه در نزدیکی یک شهر دورافتاده در منطقه تور روسیه سقوط کرد. مقامات هوانوردی روسیه و کمیته تحقیق، تحقیقاتی را در مورد این حادثه آغاز کردند.

 

ولادیمیر پوتین، رئیس‌ جمهور روسیه در اظهار نظری درباره سقوط هواپیما، پریگوژین را مردی با سرنوشت سخت و فردی که «اشتباهات جدی مرتکب شده» توصیف کرد، اما همچنین از او و واگنر به دلیل «کمک قابل توجه به آرمان مشترک در مبارزه با رژیم اوکراین» تمجید کرد.

 

برخی از رهبران و رسانه‌های غربی با اشاره به نقش پریگوژین در تلاش برای شورش در ژوئن، پوتین را متهم به مسئولیت مرگ پریگوژین کردند. کرملین و الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس - که به خنثی کردن تلاش برای شورش کمک کردند - این اتهامات را رد کردند. خود پریگوژین بارها از جمله در وقایع ژوئن، گفت که به پوتین به عنوان فرمانده کل روسیه وفادار مانده است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.